· Proje yürütücüsü olan öğretmenlerimize proje hakkında bilgi verdik.
· “Evde, Okulda, İşte, Cephede Kadınlarımız Her Yerde ” sloganı adı altında 12 haftalık yapılacak olan çalışmaların planını oluşturduk.
· Bölgemizde yer alan kız çocuklarının okumalarına karşı tutumlarını tespit etmek amacıyla öğrenci, veli ve okul çevresini kapsayan bir anket uyguladık.
· Uygulanan anket sonuçlarını tablo haline getirdik. Bu tablo sonuçları değerlendirilip çalışmalarımızı bu doğrultuda şekillendirdik.
· Projede bulunan 5 tane 8. Sınıf öğrencilerimiz belirlediğimiz geçmişteki kadın kahramanlarımızın kılığına girdiler. Birer hafta arayla o kadın kahramanlarımızı dramatize ederek ve sunumlarla sınıflara anlattılar.
· Proje de yer alan 8. Sınıf öğrencilerimiz tarihimizde ki güçlü kadın kahramanlarını sunumları sayesinde öğrencilerde farkındalık oluşturduktan sonra kitap okumayı da teşvik etmek için sunumlarından sonra öğrencilere milli mücadele de yer alan kadınların basılı olduğu kitap ayraçlarını dağıttılar.
· Öğrencilerimiz Milli Mücadeledeki kadın kahramanlarımızı temsil eden bir pano tasarladılar.
· Öğrencilerimiz hazırladığı panoyu bütün öğrencilerin görebileceği ve diğer öğrencilerinde dikkatini çekebileceği bir yerde sergilediler.
· Projemizde yer alan çalışmalar öğrenciler, veliler ve okul çevresinde farkındalık oluşturmak için dikkat çekici yerlere asıldı.
· Okula gelmediğini tespit ettiğimiz 4 kız öğrencimizin ev adresleri okul idaresi ve muhtarlık aracılığı bulunup bu ailelerle iletişime geçip ev ziyaretinde bulunduk.
· Bu öğrencileri ve velileri okula davet edip projemizin sunumlarını izlemelerini ikna ettik. Böylelikle bu öğrencilerimizden 3 tanesinin sürekli gelmelerini sağlayıp okula kazandırdık. Bu öğrencilerimizin oluşturduğumuz devamsızlık takip çizelgesiyle devamsızlıklarının takibini yaptık.
· Proje kapsamında okula kazandırdığımız kız öğrencilerine okul idaresi tarafından “Katılım Belgesi” verilmiştir. Bu sayede derslere düzenli katılımlarını arttırdık.